خانه > Uncategorized > حقم را بخور ، یک لیوان دلستر لیمویی سرد تگری هم روش!

حقم را بخور ، یک لیوان دلستر لیمویی سرد تگری هم روش!

\2013-10-16T16:59:14+00:00\000000\14\31\2013\10 بیان دیدگاه Go to comments

عصبانی هستم.  از خودم.  که چرا وقتی امروز محترمانه به ناجی استخر تذکر دادم :

امروز آب استخر هم رنگ داره هم بو! به نظر خیلی تمیز نمیاد.

و جواب داد: پس چرا دیگرون اعتراض نمیکنن؟ اگه خیلی ناراحتی برو بیرون.

و من فقط لبخند غمگینی زدم و دوباره داخل آب برگشتم.. که چرا از آب بیرون نیومدم و نرفتم پول بلیط رو کامل بگیرم و به بهداشت اطلاع  بدم…

عصبانیم از خودم که احتمالا فردا بچه هایی مثل خودم تربیت کنم که با هر موقعیتی کنار بیان…

 

 

+ دلستر لیمویی سرد تگری را مواقعی میخورم که بخوام با فراغ بال کامل کاری رو انجام بدم. یک تجربه شخصیه!

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

